Welkom op ons reisblog!

15 september 2023 - Krimpen aan de Lek, Nederland

Welkom op ons reisblog over onze reis naar het oosten van Amerika!

Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis.

Na 3 jaar niet naar Amerika te zijn geweest is het nu eindelijk weer zover. Op 16 september as vertrekken we van Schiphol, met een rechtstreekse vlucht met United Airlines (US-947), voor 11 dagen naar het oosten van Amerika.
We gaan er eerst 3 dagen de stad Washington DC met z'n National Monuments, het Witte huis, het Capitool, Arlington Cemetary, De Smithsonian Museums enz enz verkennen.

Na deze 3 dagen stadsleven gaan we de natuur in en zakken via het Shenandoah NP over de Skyline Drive naar de Blue Ridge Mountains waar we helaas maar een klein stukje mee pakken om vervolgens weer richting het noorden, door mooi glooiend landschap, terug naar Washington DC te rijden. We sluiten af met een bezoek aan het Steven F Udvar-Hazy Center (een luchtvaart museum) met oa de Space shuttle en de Concorde.

Op 25 september vliegen we, met Lufthansa Airlines (LH-417) via een nacht vlucht en een overstap in Frankfurt naar Schiphol.

We hopen regelmatig foto's en een 'kort' verslag van onze belevenissen hier neer te zetten.

Groet Bas en Helma.

PS: Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    14 september 2023
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Mia:
    14 september 2023
    Wij gaan jullie weer volgen Helma en Bas,
    alvast een hele goede vlucht en maak er weer een mooie reis van, maar dat zal jullie wel gaan lukken,
    Groetjes, Bob en Mia
  3. Ron:
    15 september 2023
    Veel plezier !!!
  4. Chris en Marleen:
    16 september 2023
    Een hele goede reis, geniet ervan en we houden jullie in de gaten!
  5. Jeffrey:
    17 september 2023
    Geniet ervan! Ik ga jullie volgen!